آیا اعتقاد نداشتن به دعا , طلسم و جادو میتونه اونها رو بی تاثیر کنه ؟

خرید بک لینک
آیا چشم زخمی هم نوعی سحر است؟اثر چشم زخم با اثر سحر شباهت های فراوانی دارد و به همین خاطر است که در متون ادعیه، دستورالعمل های رفع سحر و چشم زخم و نیز دفع آزار و اذیت اجنه و شیاطین به صورت هم زمان و هماهنگ ذکر شده اند اما این که واقعاً چشم زخم نوعی سحر است نمی توان نظر مثبت داد چون سحر عملی ارادی و عامدانه است که فرد ساحر با کمک اجنه شرور و شیاطین انجام می دهد و تلاش دارد موقعیت و نتیجه ای را نصیب سحر شونده نماید اما چشم زخم غیر عمدی است و جزء خاصیت طبیعی چشم برخی افراد است که اگر در چیزی یا شخصی موفقیتی را ببینند که مورد تحسین آن ها باشد به خاطر فعل و انفعالاتی که ازتعجب و شگفتی و تحسین او (که البته علم هنوز اثبات نکرده این فعل و انفعالات چگونه منتج به ضرر می گردد و عمل می کند) ناشی می شود، آن چیز یا آن شخصی را با نقصان و آسیب مواجه نماید. به همین خاطر است که فقها گفته اند اگر کسی با سحر یا مانند آن کسی را به قتل برساند باید قصاص شود ولی اگر چشم کردن دلیل قتل کسی باشد نمی توان چشم کننده را قصاص نمود چون او در این امر اختیاری نداشته و مجبور بوده است و نقشی ایفا ننموده است.البته مطلبی که برای ما به اثبات رسیده اینه که این چشمی که طرف مقابل را از پا در میاورد علت از همزاد شخص است.اگر همزاد شخصی کافر باشد اثرات ضربه را برای شخص مقابل دارد.کسانی که حرز امام جواد دارند یا ایه الکرسی دوار به همراه دارند از خطرات این افراد در امان هستند یا به عبارتی از چشم اطرافیان در امان هستند.چون همزاد شخص مقابل ببیند شخص دعا دارد به او نزدیک نمیشود.در این صورت است که میگویند دعای حرز جواد باعث شده چشم طرف در من اثابت نکنه.کسانی هم که برایشان ثابت شده که چشمشان روی دیگران اثر میکنه فقط کافیه آیا اعتقاد نداشتن به دعا , طلسم و جادو میتونه اونها رو بی تاثیر کنه ؟...

ما را در سایت آیا اعتقاد نداشتن به دعا , طلسم و جادو میتونه اونها رو بی تاثیر کنه ؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: سه شنبه 9 اسفند 1401 ساعت: 20:31

صفحه بندی